Plec cu DTS TRAVEL AGENCY in Turcia

In ultimii ani mi-am petrecut vacantele de vara pe litoralul romanesc. In Mamaia, cu prezenta obligatorie la festivalul Sunwaves. Nu ma plang, a fost foarte frumos de fiecare data, insa parca m-am plictisit de aceeasi destinatie in fiecare an si imi doresc ceva inedit pentru vara lui 2014.

Pentru ca nu am mai plecat niciodata in strainatate fara parinti si pentru ca nu am experienta mare in planificarea excursilor, am ajuns la concluzia ca e obligatoriu sa plec prin intermediul unei agentii de turism. Sa lasi un profesionist sa se ocupe de vacanta ta te scuteste de o multime de potentiale probleme si batai de cap. Cu ajutorul prietenului atotstiutor Google am ajuns la DTS Travel Agency.

Imi place aceasta agentie pentru ca ofertele sale sunt foarte complexe. Are o paleta vasta de destinatii interne si externe. De asemenea, tot prin intermediul DTS Travel Agency, ne putem achizitiona bilete de avion si asigurari medicale la preturi avantajoase sau putem alege o oferta bussiness travel ori corporate travel, croaziere sau city breaks.

Avand in vedere ca sunt o multime de destinatii spectaculoare disponibile pe website-ul agentiei a fost cam greu sa ma hotarasc. Totusi, dupa cateva ore de calatorit mental m-am oprit asupra spectaculoasei Turcia, o tara a contrastelor aflata la rascrucrea dintre doua continente si totodata doua lumi : Europa si Asia.

Ofertele pentru Turcia ne inspitesc cu destinatii de vis precum Antalya, Bodrum ori Istambul. Cred ca e o tara pe care ar trebui sa ne-o trecem cu totii pe lista de „must see”. Datorita serviciilor cu un excelent raport calitate pret oferite de DTS Travel Agency, visul meu de a lua o pauza de la traditia verilor la Mamaia pentru a vizita o destinatie cu adevarat senzationala e pe cale sa devina realitate. Aruncati si voi o privire pe website-ul agentie si poate poate ne vom intalni pe insoritele plaje din Antalya.

2 thoughts on “Plec cu DTS TRAVEL AGENCY in Turcia

Lasă un răspuns

