Impletitura coada de peste – cel mai simplu tutorial

20140517-211719.jpgFish tail braid sau impletitura coada de peste e un hairstyle usor de realizat, rapid, dar in acelasi timp spectaculos, o abordare moderna a unei coafuri clasice.

Insa, mie nici cum nu imi iesea acest stil. Poate pentru ca am un par foarte moale care sta doar cum vrea el sau poate pentru ca am doua maini stangi cand vine vorba de aranjarea lui.

Aseara, in timp ce ma uitam la Romanii au Talent, nu stiu ce mi-a venit ca am cautat tutorialul lui Lauren Conrad, m-am pus pe impletit si surpriza mi-a iesit ! Cred ca secretul e sa nu te uiti deloc la par in timp ce impletesti, ochii mei fugeau ba la TV ba la ecranul laptopului. De asemenea e important ca suvita care o luati sa fie din exteriorul jumatatii si sa o treceti in partea de interior a celeilalte jumatati. In rest totul e floare la ureche !

Sper sa incercati si voi aceasta impletitura ca e tare simpatica si purtabila in multe situatii.


20140517-211711.jpg
Apropo, va invit sa aruncati o privire si pe pagina de Facebook a blogului https://www.facebook.com/TheRhythmOfHeels unde incerc sa postez link-uri utile si multe poze inspirationale 😀

Lasă un răspuns

