Summer wishlist

Garderoba mea ideala ar fi compusa din doua categorii contrastante de haine : cele laidback, comode si nepretentioase si cele elegante si sofisticate.

Pentru vara, am ales haine in functie de planurile pe care le am : am nevoie de lucruri mai serioase si simple pentru facultate si practica, chestii mai „funky” si extravangate peste festivaluri (Electric Castle, Peninsula, Sunwaves si lista ramane deschisa), obiecte mai elegante pentru ca vara ai timp berechet pentru a participa la toate pool partyurile, pretrecerile si terasele si lucruri mai „delasate” care sa le iei una doua pe tine cand nu ai chef sa iti bati capul prea mult cu asortatul ca oricum mergi la piscina sau terasa de vis a vis si nimanui nu-i pasa prea mult ce ai pe tine.

1. Denim dungarees

In traducere o salopeta de blugi. De ce imi doresc aceasta piesa care aduce a tinuta mai degraba potrivita pentru un copil de varsta scolara ? Nu stiu, e genul de atractie inexplicabila, mai ales ca eu nu sunt deloc fana a blugilor.

In imagine : salopeta Stradivarius – 169 ron.

2.Skort/cullotes

Gasiti aceasta fusta-pantaloni sub diferite denumiri. Eu mi-am achizitionat in iarna o pereche aurie, eleganta si ma gandeam sa imi cumpar inca una simpla, neagra care sa mearga cu orice; cea aurie e cam greu de asortat si se preteaza a fi purtata doar seara.

Aceasta skort e genul de piesa de baza, simpla, comoda, dar care totusi iese in evidenta, are un rafinament deosebit si poarte fi purtata in numeroase situatii si combinatii.

In fotografie : fusta-pantalon Stradivarius – 79 ron.

3.Vesta tip sacou

Cred ca e cel mai frumos item din aceasta lista. Alba sau neagra, o astfel de vesta adauga eleganta si aduce la zi orice piesa cu care este purtata.

In poza : H&M 129 ron.

hmm

4.Un top nonconformist

Pentru festivaluri, petreceri pe plaja sau alte seri distractive.

Colaj : topuri Nasty Gal 90 & 187 ron.

olo.jpg

5.Chunky heels

„Ce urate sunt !” a exclamat sora mea cand i-am aratat o pereche de sandale care dupa parerea mea sunt superbe. Butucanoase, talpa sau toc gros, multe bretele, din piele. Faine si foarte comode in acelasi timp. Cum sa nu iti placa ?

In imagine : sandale Nasty Gal 252 ron, River Island 77 euro.

35682.0.zoom

6.Ochelari cat eye

Nu-mi plac ochelarii jucausi, colorati, funky cum se poarta acum. Pentru mine cei mai frumos ochelari de soare sunt cei „fitosi” negri, preferabil mari si cu o tenta retro.

In fotografie : ochelari Prism Woman 1,395 ron.

7.Pantaloni scurti

Sa fie din piele ca e preferata mea ori din dantela ? Sa fie cu talie inalta ca sa ii pot purta cu topuri scurte, ori un model mai sport sau poate totusi ceva mai elegant din satin. Aici inca sunt nehotarata. Cert e ca trebuie sa fie intr-o culoare neutra : negru, beige ori gri.

Colaj : pantaloni H&M 89.90, 59.90, 39.90 si 49.90 ron.

huhn.jpg

8.Kimono/jerseu transparent

Nu stiu exact cum sa numesc aceasta piesa, oarecum inutila. Nu tine de cald, nu acopera ce vrei sa acopere, insa adauga sare si piper unei tinute comune. Combinat cu o rochie neagra si tenisi slip on negri, ori cu pantaloni scurti cu talie inalta, crop top si bocanci totul negru, ai si obtinut doua tinute perfecte pentru Peninsula sau Sunwaves.

Mai jos Kimono Bcbgeneration 155 ron.

bgtbc

 

 9.Rochie versatila

Sa nu fie prea decoltata ori scurta pentru ca vreau sa o pot purta si ziua la scoala cu tenisi sau balerini. In acelasi timp nu vreau sa fie prea sport sau banala pentru ca vreau sa o scot si seara in oras combinata cu tocuri.

In poza : rochie din voal Zara 169 ron.

 

10.Top

Am o droaie de fuste in garderoba, dar nu prea am bluze. Mi-ar placea o camasa inflorata sau un tricou cu diferite insertii de materiale. Sau poate un crop top mai largut sau ceva mai elegant. Punctul acesta ramane deschis.

Pe viitor, inainte de a merge la cumparaturi va recomand si voua sa va faceti o astfel de lista. De multe ori cumparam din impuls unele lucruri doar pentru ca ne plac sau au un pret atragator. Apoi nu le mai purtam pentru ca nu avem unde sau pur si simplu cu ce.

E bine ca o astfel de lista sa contina o combinatie intre obiectele de care ai nevoie si cele care iti plac mult si sa analizezi bine fiecare obiect inainte de a il nota : am nevoie de el ? Imi avantajeaza silueta ? Am unde il purta ? Am cu ce sa il asortez ?

Lasă un răspuns

