Gene mai frumoase in 4 pasi simpli

Am gasit pe http://www.elle.com un articol interesant care ne invata cum sa avem gene mai bogate folosind (sunet de tobe) pudra de bebelusi ! Am urmat pasii prezentati si pentru ca am fost incantata de rezultat am hotarat sa va povestesc si voua cum se face.

Am vrut sa fac si poze inainte/dupa, dar e cam greu sa iti pozezi singura ochiii asa ca mi-am permis sa folosesc pozele Elle. Articolul original il puteti citi aici .

Aveti nevoie de :

  • clestisor de gene
  • mascara
  • pudra de bebelusi (pudra de talc)
  • betisor cu vata

Pasul 1: pentru inceput vom ondula genele folosind un clestisor special. Eu am unul de la Avon, a costat in jur de 10 ron si isi face treaba bine. Important este sa ondulam genele de trei ori, adica prima data la baza, apoi la mijloc si in final varful genelor, tinand de fiecare data macar 8 secunde clestisorul inchis. In felul acesta vom obtine o curba perfecta, naturala.

Pasul 2: aplicam unul sau doua straturi de rimel. Eu raman la gama Volume Express de la Maybelline.

Pasul 3: cu ajutorul unui betisor „de urechi” luam putina pudra de bebelusi si aplicam pe gene. Aplicam pe ambele „fete” ale genelor, sus si jos, pana ce acestea capata un aspect oarecum cenusiu. Atentie sa nu inhalati pudra.

Pasul 4: aplicati inca un rand de mascara, de la baza spre varf pentru a obtine gene negre ca noaptea. Aplicati rimelul folosind miscari in zig zag pentru a evita lipirea genelor intre ele.

Gata ! Acum puteti admira rezultatul. Eu am facut un experiment : m-am ocupat doar de genele de la ochiul stang, iar diferentele intre cei doi ochi erau vizibile. Incercati si voi !

 

Lasă un răspuns

