30 Day Squat Challenge

Temperaturile au crescut, soarele straluceste cu putere pe cerul azuriu si vrea sa ne bronzeze, scoala e pe terminate si am primit deja invitatie pe Facebook la prima petrecere la piscina din acest sezon. E oficial, a inceput vara.

Pentru ca vizitele la piscina si dansurile la pool party imbracate mai sumar cer un corp tonifiat, majoritatea ne-am pus deja pe treaba.

Eu am inceput un regim de cateva zile, saptamana viitoare vreau sa incep sedintele de electrostimulare si vacuum (am sa va povestesc dupa si despre experienta aceasta), beau ceai de papadie si dimineata pe stomacul gol apa calda cu lamaie pentru detoxifiere.

Mai e nevoie de un singur lucru : sportul. Nu sunt fana, nu-mi place sa fac efort, de sala nu ma tin mai mult de o luna doua si sincer nici nu imi doresc muschi. Ca atare ma limitez la a face zilnic plimbari, ma gandesc sa urc si scari si…. sa incerc provocarea de 30 de zile !

Ce presupune acest challenge ? Sa faci in fiecare zi dupa planul de mai jos genoflexiuni. Incepi cu 50 in prima zi si ajungi la 250 in a 30a zi adica ultima. Buna ziua febra musculara ! Bineinteles ca doar facand acest exercitiu nu vei slabi, rolul sau e sa iti tonifieze fesele si coapsele si sa reduca celulita din acele zone atat de problematice.

Ce imi place la aceasta provocare e ca nu iti ocupa mult timp, nu ai nevoie de echipament special sau mult spatiu. Practic nu ai nici o scuza pentru a nu incerca the 30 day challenge. Citind diferite pareri pe internet, am aflat ca in proportie de 99% fetele care au probat provocarea se declara mai mult decat satisfacute de rezultate obtinute asa ca toata lumea la treaba !

Update : pentru rezultate si impresii de dupa click aici.

30-day-squat-challenge-chart

8 gânduri despre „30 Day Squat Challenge

Lasă un răspuns

