Review – Rimmel London Moisture Renew lipstick


Cea mai tare culoare in materie de rujuri anul acesta este portocaliul ! Caut de ceva timp un produs intr-o culoare ca in imaginile de mai sus, insa nu am gasit nimic deocamdata. Totusi, am cumparat un ruj cat de cat portocaliu pe care vreau sa vi-l prezint astazi.

IMG_4350

Este vorba de Moisture Renew de la Rimmel London in nuanta 660 – In love with ginger. Costa in jur de 26-28 ron.

Rujul are o textura foarte cremoasa, matasoasa, se aplica foarte usor pe buze. Arata foarte bine si nu se strange in pliuri. Are un miros interesant, nu deosebit de placut insa nici nu deranjeaza. Are un finish usor lucios. Nu stiu exact cat tine ca nu prea am apucat sa il testez.

Nu am ce reprosuri sa ii aduc, va recomand acest ruj, per total un produs bun. Imi place nuanta caci lumineaza intreaga fata. Buzele in culori puternice arata nemaipomenit vara !

IMG_4351

IMG_4352

Lasă un răspuns

