Portocala mecanica NOTW

Am fost astazi la manichiura si am ales un model asemanator cu cel de data trecuta, un fel de degradee, insa acum am mers pe portocaliu si corai, culori calde de vara, vibrante si optimiste. Plus perlute discrete pe inelar ca mi s-au parut tare simpatice.

Partea amuzanta este ca eu la fiecare turneu final, inclusiv la Campionatul Mondial care se joaca acum tin cu Olanda, supranumita „Portocala mecanica” asa ca alegerea culorilor se potriveste de minune.

orangen5

orangen4 orangen1

Ps: astazi am terminat cu sesiunea asa ca de acum voi fi mai prezenta pe blog, promit ! Voi cum stati ? Mai aveti examene sau ati terminat ?

Lasă un răspuns

