Quick tip : cum scoatem urmele de pix

Cred ca tuturor ni s-a intamplat cel putin o data sa ne murdarim degetele, mobila sau chiar hainele cu pix. Sesiunea aceasta am tinut neaparat sa scriu cu un instrument care imi place mult ce urme lasa pe hartie, insa din pacate cam curgea. Dupa ce terminam de conspectat cursurile degetele, unghiile, coatele dar mai ales biroul meu aratau precum niste picturi abstracte.

La ce solutie apelez eu in acest caz ? La alcool sanitar ! L-am folosit pe piele, pe mobila si chiar pe o fusta pe care am reusit sa o „insemnez” din greseala. De fiecare data a curatat toata cearneala. Asa ca va recomand si voua cand aveti o problema de genul sa luati un betisor cu vata, o discheta demachianta sau o carpa moale, sa o imbibati in spirt si sa frecati usor zona murdarita.

Probabil multa lume stie ca spirtul, si din cate am citit, acetona functioneaza in cazuri de genul. Daca nu stiati de acest truc, chiar sper sa va fie de folos, mai ales acum cand ne aflam inca in febra examenelor. Bafta multa celor care nu au scapat inca de ele !

Lasă un răspuns

