O vara capricioasa si o noua pagina pe blog

 Stau in halatul pufos de baie si zambesc privind spre fereastra. Soarele a revenit pe cerul nostru, chiar daca nu asa stralucitor cum ne asteptam sa fie la inceputul lunii lui Cuptor. Acum cateva ore regiunea noastra inca se afla sub cod galben de furtuna. Parca vara acesta se incapataneaza sa ne faca sa ne simtim ca la inceput de an scolar, nicidecum ca in plin sezon estival.

Am observat ca in ultima perioada cele mai citite postari sunt cele despre modele pentru unghii cu gel. Adevarul e ca si eu pierdeam la un moment dat mult timp cautand inspiratie pentru picturile de pe degete. De aceea m-am hotarat sa va sar in ajutor si sa strang toate modele pe care mi le-am facut eu pana acum intr-un singur loc: o pagina dedicata manichiurii, o pagina pentru inspiratie. O puteti accesa aici sau in meniul din bara de sus.

Ps: inchei postarea cu o idee de brunch peste care am dat pe Tumblr. Mie mi-a cam lasat gura apa.

Lasă un răspuns

