Rockin’ Beats OOTD

IMG_4552 2

Vremea de ieri m-a pus un pic in dificultate; nu era nici suficient de cald pentru pantaloni scurti, dar nici atat de racoare incat sa-mi iau blugi. Ca urmare am ales o lungime intermediara de fusta : cea midi, ca si asa e tare la moda. Am adaugat o jacheta bomber subtire din voal si gentuta neon pentru un plus de culoare. Am obtiunuta o tinuta lejera, comoda datorita tenisilor, dar trendy in acelasi timp.

Am atasat la inceputul postarii si un player Soundcloud cu melodia care mi-a inspirat numele acestei postari : Miquel Campbell – Rockin’ Beats.

IMG_4535 2

IMG_4539 2

IMG_4528 2

Jacket – Stradivarius // Top – H&M // Bag – H&M //
Midi skirt – New Look // Sneakers – New Look

http://chicisimo.com/outfit/rockin-beats/

2 thoughts on “Rockin’ Beats OOTD

Lasă un răspuns

