30 Day Squat Challenge – impresii dupa/rezultate

Teoretic in week-end trebuie sa termin provocarea de 30 de zile, practic am cam abandonat misiunea pe la day 20. In ultimele zile mereu imi gaseam scuze si am hotarat ca e mai bine sa renunt la provocare si sa o reincep alta data, dupa ce imi regularizez cat de cat programul.

Chiar daca nu am reusit sa fac toate cele 30 de zile, Squat Challenge mi-a lasat o impresie buna. Nu ocupa mult timp, genoflexiuniile nu sunt chiar asa de greu de facut pe masura ce te obisnuiesti cu ele (eu le faceam in serii) iar rezultatele se vad, dar nu sunt spectaculoase.

Celulita s-a redus, schimbarea se vede mai ales in zona coapselor cand ma asez, fesele au devenit mai rotunde insa nu s-au ridicat sau bombat [apropo, mi se pare mega ciudat sa postez despre posteriorul meu :))].

Cele mai grele zile au fost primele trei. De febra musculara am scapat dupa prima zi de pauza.

In concluzie va recomand sa incercati aceasta provocare. Nu e asa greu cum poate pare la inceput, nu aveti nimic de pierdut si veti observa niste schimbari. Totusi sa nu va asteptati la minuni. Vorba aceea : Roma nu a fost construita intr-o zi, din pacate nici noi nu putem obtine un sezut de vedeta in doar o luna :))

Pentru mai multe detalii despre The 30 day squat challenge si program click aici.

6 thoughts on “30 Day Squat Challenge – impresii dupa/rezultate

    1. Offf mi-e ciuda un pic ca nu am terminat ! si eu m-am gandit sa ma apuc de alta provocare, pentru abdomen ca si asa am burtica de bere :))

Lasă un răspuns

