Eu si ea, noaptea

Valul de intuneric care ne cuprinde lumea ne transforma. Senzatiile devin mai puternice, trairile mai intense si mintile mai creative. Ochii ne sunt orbiti, urechile inabusite de liniste, insa ea, noaptea ne ajuta sa simtim ce ziua nu putem vedea.

Mereu am avut o relatie deosebita cu ea, m-a atras inexplicabil. Misterul noptii m-a vrajit precum un parfum care-ti intra in nari si intr-o clipa iti inunda creierul; un parfum ale carui arome nu le poti identifica, insa stii ca iti face placere si e neaparat sa il mai simti macar o data. Urmezi mireasma, dar nu reusesti nicicum sa dai de sursa ei.

Asta e si magia intunecimii. Te atrage, te seduce, fara sa stii de ce sau de cand. Sa fie din cauza calmului care macar pentru cateva ore pare ca ti-a rezolvat problemele de peste zi, ori sa fie luna, sfetnicul batran si intelept care pare sa iti dea cele mai bune idei si sfaturi.

Acum tot noaptea ma impinge sa scriu si despre ea. Un cadoul, o multumire pentru toate momentele in care mi-a fost muza, in care m-a inspirat. Ma simt insa coplesita si neputincioasa. Cuvintele sunt prea sarace, reci si superficiale pentru a-i descrie vraja, profunzimea si mai ales puterea, puterea cu care transforma total universul ce ne inconjoara.

Imi pare rau, veche prietena, dar ma voi opri din scris aici. Darul meu pentru tine va fi somnul meu si visele mele la care renunt cu drag doar pentru a ma putea lasa fascinata din nou de tine si de a ta aroma inexplicabila, adictiva.

Nyctophilia = an abnormal preference for the night over the day; love of darkness or night. finding relaxation or comfort in the darkness.

Lasă un răspuns

