24 de lucruri despre mine

Anul trecut, cu ocazia zilei mele de nastere am scris articolul „23 de lucruri despre mine„. Pentru ca am primit mult feedback pozitiv vis a vis de el, m-am hotarat sa continui traditia, asa ca astazi cu ocazia implinirii a 24 de ani, va prezint alte 24 de lucruri pe care probabil nu le stiati despre mine.

hi

1.Nu imi place sa ma uit la televizor. Singurele programe pe care le urmaresc sunt stirile si meciurile importante de fotbal. Cat am stat in Cluj nu am avut deloc TV si nu mi-a lipsit catusi de putin.

2.De cativa ani beau zilnic ceai verde. Am citit atatea despre beneficiile sale pana i-am devenit si eu fana. Vi-l recomand daca aveti probleme cu sistemul imunitar.

3.Mai nou, imi place sa ascult jazz cand fac baie.

4.Ciocolata mea preferata e aceeasi de cand eram micuta : cea alba.

5.De vreo doi ani de zile nu beau lapte. Imi provoca crampe si am citit ca nu e cel mai sanatos aliment. Ocazional mai consum varianta fara lactoza.

6.Nu fumez si nu am facut-o niciodata. Nu-mi place ideea de a fi dependent de ceva sau de cineva…

7.Am o sora mai mica decat mine cu 2 ani si 8 luni. Unora li se pare ca semanam tare-tare, altora ca nu semanam deloc.

8.Nu am tatuaje si nici nu intentionez sa imi fac vreunul permanent in viitorul apropiat, insa ma cam bate gandul sa imi fac un tatuaj semipermanent.

9.Dintotdeauna mi-am dorit sa vizitez Amsterdam-ul si sunt sigura ca intr-o zi nu prea indepartata o voi face.

10.Dintre mare si munte cu siguranta voi alege oricand marea !

11.Am un al doilea prenume : Maria. Acelasi nume il poarta si bunica mea.

12.Cred in coincidente. Cred ca uneori oamenii analizieaza prea mult lucrurile pentru a le interpreta in modul in care ii satisface pe ei. Unele lucruri sunt pur si simplu intamplatoare si nu merita sa ne stresam cu nimicuri.

13.Imi place la nebunie accentul britanic. Ma intelegeti, nu-i asa, fetelor ?

14.Cantaretii mei preferati sunt Bruno Mars si Katy Perry.

15.Orice persoana care imi arata sau imi spune ca iubeste animalele, creste in ochii mei.

16.Hainele preferate de mine sunt cele realizate din piele (cred ca ati observat) si vara din voal.

17.Sunt o „bufnita” ! In cele mai multe nopti adorm spre momentul rasaritului.

18.De fiecare data cand ma pregatesc sa ies seara in oras ascult melodia This is how we do it – Montell Jordon. Ma binedispune, ma energizeaza si-mi provoaca multa pofta de viata.

19.Am mai multi prieteni baieti decat fete pentru ca sunt mai pozitivi. Cred ca prea multe fete pierd timp discutand despre vietile altor persoane pe care nici macar nu le cunosc si creand drama inutila.

20.Mananc doar iaurturi cu fructe rosii sau de padure. Asta asa ca o mica ciudatenie.

21.Nu as suporta sa stau la o masa asezata langa un zid inalt. Cafenelele plasata in piatete inchise de cladiri foarte inalte imi provoaca discomfort, chiar putina anxietate. Nu am nici cea mai vaga idee de ce.

22.Dorm mereu cu Leo, un leut de plus.

23.Am o cicatrice pe cotul stang si una pe genunchiul stang de la un accident de masina in care am fost implicata cu mult, mult timp in urma.

24.Multe dintre articolele mele sunt scrise initial de mana si mult mai tarziu transcrise pe suport electronic.

IMG_2710

12 gânduri despre „24 de lucruri despre mine

Lasă un răspuns

