Cum sa iti cureti tenisii

Buna dimineata, lume frumoasa ! Vreau sa va intreb voi cum va curatati tenisii ? Eu am doua metode la care apelez si pe care vreau sa vi le prezint astazi. Va promit, functioneaza !

Tenisii Converse albi, clasici ii curatam in masina de spalat iar apoi ii lasam la uscat intr-un loc aerisit. M-au tinut ani de zile asa ca va recomand si voua aceasta metoda.

Mi-a fost teama sa bag si tenisii slip on in masina pentru ca nu sunt facuti de aceeasi firma cu renume. Asa ca am gasit o alta metoda, mai „soft”. Aveti nevoie de : carpa moale, detergent de vase (vorbesc serios !) si lint roller (instrument lipicios pentru culesul scamelor de pe haine).

Pentru inceput, cu o carpa putin umezita curatam panza de eventualele pete de praf ori noroi. Apoi cu aceeasi carpa umezita luam putin detergent de vase (lichid ori solid) si frecam talpa de cauciuc. Doar talpa ! Apoi clatim bine si stergem cu o carpa uscata. In final, curatam panza de eventualele scame cu lint roller-ul. Negrul are „talentul” de a atrage tot felul de scame si scamute de provenienta necunoscuta. Mi-am supus tenisii acestui tratament de vreo 3 ori pana acum si de fiecare data au aratat ca noi.

Sper sa va fie de folos ideile mele, iar daca stiti si voi alte metode de curatare a tenisilor, le astept cu drag in casuta de comentarii !

IMG_3827 cf

Lasă un răspuns

