Black is the new Black OOTD

DSC08527 l

DSC08612 l2

Pentru prima zi petrecuta in Venetia am ales un outfit all black cu detalii aurii pentru un plus de „glamour”. Negrul e modest si arogant in acelasi tiimp, e sobru si misterios dar elegant. O tinuta in intregime neagra e o idee buna indiferent de locatia sau momentul zilei in care ne aflam.

Medicii ne recomanda sa ne ferim de haine in culori inchise in zilele caniculare pentru ca negrul atrage caldura soarelui. Eu am fost „rebela” si nu am tinut cont de aceasta recomandare insa nu am suferit mai mult de caldura in aceasta zi decat am suferit in zilele in care am ales imbracaminte mai deschisa la culoare. E important sa alegeti materiale in care pielea poate sa respire si piese care nu sunt foarte mulate.

DSC08574DSC08549 l DSC08498 lDSC04738 2l

black in venice

Ps: la multi ani de la o Maria pentru toti cei care poarta același nume si derivate !

10 thoughts on “Black is the new Black OOTD

Lasă un răspuns

