Comenzi pe Asos.com – informatii complete

IMG_5799

Am fost tare entuziasmata acum doua saptamani cand mi-a ajuns prima comanda de pe Asos.com. Pentru ca stiu ca multa lume e interesata de acest website vreau sa povestesc cum sta treaba cu transportul, plata si plasarea comenzilor.

Pentru inceput trebuie sa mentionez faptul ca oferta pe Asos e foarte, foarte bogata ! Haine pentru femei, haine pentru barbati, piese special croite pentru fete mignone, inalte, gravide ori rotunjoare. Accesorii clasice precum genti messanger sau caciuli beanie, dar si accesorii extravagante precum lantisoare pentru coapse; aici puteti gasi cam orice. In plus, de aici puteti cumpara si cosmetice.

Asos are propria colectie de haine si accesorii insa pe site puteti gasi si piese de la New Look, Vero Moda, River Island, Nike, American Apparel sau piese purtand semnatura unor designeri celebri precum Vivienne Westwood, Kate Spade, Moschino ori Michael Kors.

Eu mi-am cumparat un tricou si o geanta. Produsele arata ca in poze, iar materialele sunt calitative. Sunt incantata si multumita de ce am primit.

Plata se prin card sau PayPal. Conversia se face automat deci nu trebuie sa aveti cont in valuta.

Inainte de a plasa o comanda, trebuie sa va faceti un cont pe site unde veti completa datele voastre: numele complet si adresele de livrare si facturare. Cele doua adrese pot sa fie diferite daca aveti cardul pe o adresa, insa doriti ca pachetul sa fie primit la alta. Eu am pus aceeasi adresa la ambele.

Vero Moda Kannie PU Chiffon Top
 
ASOS Cross Body Bag With Faux Plate Detail

In ceea ce priveste inregistrarea cardului, va trebui sa alegeti tipul, numarul si data de expirare (informatiile acestea le gasiti pe fata cardului) si codul de securitate de pe spatele cardului : cele 3 cifre de la final. Daca nu va descurcati, exista instructiuni pe site.

Cand va alegeti marimea e important sa consultati tabelul de marimi ! Chiar daca in general purtati, sa zicem M, e posibil ca dupa masuratorile lor sa vi se potriveasca o alta marime.

Un mare bonus al site-ului e faptul ca transportul e gratuit pentru comenzile de peste 15 lire ! Comanda ajunge in aproximativ doua saptamani, la mine a ajuns in 13 zile. Daca va grabiti, site-ul va ofera si alte modalitati de transport mai rapide, insa mai scumpe. Coletul va sosi la oficiul postal de care apartineti, deci nu la posta internationala.

Site-ul este din Marea Britanie. Fiind o tara membra UE, nu veti plati taxe vamale sau postale suplimentare.

Sfatul meu e sa va abonati la newsletter pentru ca Asos are de multe ori discount-uri atractive sau ofera cupoane de reducere abonatilor. De exemplu, pretul intreg al comenzii mele ar fi fost 280 ron insa profitand de reducere pretul total a fost de doar 160 ron.

Eu voi mai comanda cu siguranta de pe Asos.com si va recomand si voua sa il incercati. In final mai trebuie sa va spun doar atat : spor la shopping !

Lasă un răspuns

