Elf haul

Zilele trecute Elf oferea transport gratuit prin curier rapid celor care plasau comenzi de minim 52 de lei. De ceva timp mi-au starnit curiozitatea niste produse Elf asa ca am profitat de oferta si le-am achizitionat.

Mi-am luat un fixativ pentru machiaj din gama Studio, primer pentru pleoape si servetele absorbante pentru excesul de sebum, ambele din gama Essential. Inca nu le-am incercat insa va astept saptamana viitoare  pe blog cu un review pentru fiecare achizitie in parte !

Daca sunteti in cautarea unor produse care sa isi faca treaba dar sa aiba preturi accesibile, eu va recomand ELF. Le puteti cumpara de aici.  Raportul calitate pret este foarte bun.

Acum trebuie sa fug ca astazi se redeschide Bali, mare eveniment in urbea noastra. Pe final va las cu o fotografie in care va prezint mandria mea de ruj pe care il voi purta diseara : Miss Sporty – nuanta 230 Cabaret. Distractie faina fetelor sau odihna placuta daca ramaneti pe acasa !

IMG_5955.JPG

IMG_577 bf

2 thoughts on “Elf haul

Lasă un răspuns

