Review – Primer e.l.f. Essential

Mi-am cumparat primer-ul pentru pleoape Elf in nuanta Sheer, este un beige asemanator culorii pielii. Nu are sclipici si nu luceste; arata foarte natural. A costat 9 ron.

Am testat produsul de doua ori pana acum si nu am fost dezamagita. Fardurile arata mult mai intens si mai fin si e nevoie sa aplicati o cantitate mai mica decat cata ati fi aplicat fara sa folositi primer-ul. De asemenea fardurile se aplica mai usor, iar blending-ul se realizeaza mai facil. new-primer-6

Machiajul tine mai mult daca in prealabil ati aplicat acest primer, fardurile si creionul nu curg, nu se strang in pliuri si nu isi pierd din intensitatea culorilor o data cu trecere timpului.

Se aplica foarte usor. Folosind pensula din dotare aplicati cateva picaturi si apoi intindeti pe toata pleoapa. Cantitatea de produs nu e mare dar pentru ca se foloseste foarte putin, ma va tine mult si bine.

Dupa prima folosire, m-am trezit cu ochii umflati. Nu am stiut daca e o reactie la primer ori nu m-am demachiat eu bine sau era din cauza faptului ca dormisem doar vreo cinci ore. L-am mai incercat o data si nu am mai avut nici o problema asa ca vi-l recomand si voua cu incredere.

Primerul pentru pleoape e.l.f. isi face bine treaba, nu am ce critici sa ii aduc, iar raportul calitate – pret e extrem de bun. Merita sa il incercati !

Lasă un răspuns

