Review – Spray fixare machiaj e.l.f. Studio

Imi doream de ceva timp un spray fixativ pentru machiaj. Pana la urma l-am achizitionat pe acesta de la Elf, gama Studio. Contine ingrediente hidratante precum aloe, ceai verde, castravete si vitamina A, C & E. Nu contine alcool si costa 22 ron. spray-fixare-machiaj

Un produs bunicel. Fixeaza machiajul, fardul nu curge iar blush-ul nu isi pierde intensitatea. L-am testat si peste un ruj intens. Am mancat, am baut, s-a dus un pic din culoare spre interiorul buzelor, dar a tinut mai bine decat ar fi tinut daca nu as fi folosit spray-ul, iar paiul din care am baut nu s-a „rujat”.

Problema acestui fixativ e ca se usuca foarte incet. Trebuie pulverizat de la 30-40 de cm si ofera o senzatie revigoranta. Poate fi folosit nu numai pentru fixarea machiajul ci si pentru reimprospatarea acestuia pe durata zilei sau a noptii.

Am vazut ca multe fete se plang pe blog-uri de mirosul fixativului. EI bine acesta se simte doar daca mirositi flaconul sau il aplicati pe mana. Dupa ce se usuca, mirosul dispare, iar cand il aplicati pe fata nu se simte deloc, deci mirosul neplacut oarecum de plastic chiar nu e o problema.

Daca va doriti un spray de fixare la un pret accesibil atunci vi-l recomand pe acesta de la Elf. Este ok, insa nu exceleaza la niciun capitol. Isi face treaba, fixeaza machiajul dar se usuca greu si pe langa ingredientele hidratante contine si parabeni. Nu mi-a iritat fata si nu ingreuneaza demachierea.

2 thoughts on “Review – Spray fixare machiaj e.l.f. Studio

Lasă un răspuns

