Pasta de dinti trateaza cosurile ? Experiment

wiki

Unul dintre remediile „babesti” pentru cosuri este pasta de dinti. Probabil va intrebati daca chiar functioneaza acest tratament si ce efecte adverse are. Eu am decis sa fac un experiment.

Nu am cosuri, doar unul singur si incapatanat pe umar. Nici cum nu reuseam sa il anihilez, asa ca intr-o seara, inainte de culcare, am aplicat pasta de dinti pe el si am lasat-o pana dimineata. A doua zi am clatit cu apa calduta si surpriza ! cosul si-a redus dramatic marimea si s-a desumflat, chiar daca nu a disparut de tot. Pielea nu s-a iritat, nici nu m-a piscat.

Studiind insa problema mai mult am aflat ca unele substante din pasta de dinti (balsamul de Peru şi aldehida cinamica) pot provoca diverse alergii, ba chiar o boala destul de grava – dermatita periorala.

In concluzie, daca aveti vreun cos razlet pe corp puteti incerca metoda acesta, dar nu va recomand sa aplicati pasta de dinti pe fata. Pentru cateva cosuri izolate incercati cu spirt sau diverse batoane/stilouri tratament, daca insa cosurile sunt multe si vorbim deja de acnee, o vizita la dermatolog este cea mai indicata solutie.

wiki

5 thoughts on “Pasta de dinti trateaza cosurile ? Experiment

  1. Eu am incercat pentru ten pasta de dinti dar fara rezultate. In schimb am folosit tot ceva natural, la recomandarea medicului. Produse naturale anti-acnee pe baza de ulei 100% pur din arbore de ceai-tea tree oil de la Thursday Plantation. Din experienta mea pot sa zic ca sunt foarte eficiente, mi-au vindecat cosurile si puncte negre. In principal recomand sa folositi de la ei, spuma naturala, lotiune tonica, crema hidratanta si gelul medicinal ancee.

Lasă un răspuns

