OOTD Metalics

DSC08928 bff

Majoritatea fetelor avem doua probleme graaave :

  1. nu avem cu ce sa ne imbracam
  2. nu avem loc pentru toate hainele

Asa si eu. Port mereu aceleasi 40% din haine si de restul uit… Asa s-a intamplat si cu fusta mea argintie dupa care eram inebunita cand am cumparat-o. Noroc ca majoritatea trend-urilor revin in moda, asa ca pot sa imi scot fusta metalica de la naftalina si sa o port linistita fara a exista riscul ca voi parea demodata.

In acesta tinuta am respectat regula volumelor : cand ai ceva stramt sus, trebuie sa porti ceva larg jos si invers. Astfel, am asortat la fusta mea dreapta si pe corp o bluza oversize.

Am apelat si la un „artificiu de stil” : sosetele la vedere. Oricine are o pereche de sosete uni intr-o culoare neutra prin dulap asa ca efortul este minim, dar rezultatul imi place mult.

DSC08907 bf DSC08913 bfDSC08921 bfDSC08918 bfDSC08915 bfDSC08935 bf

metalics

 Bag – Asos // Sweatshirt – Pull & Bear // Skirt – Stradivarius // Boots – Mei

3 gânduri despre „OOTD Metalics

Lasă un răspuns

