Review – servetele absorbante pentru fata e.l.f.

Am avut unele probleme cand am testat prima data un servetel pentru matifierea pielii. Care parte se foloseste ? Nu imi va sterge machiajul ?

Pana la urma mi-am dat seama ca de fapt e foarte usor sa folosim servetele acestea de la e.l.f. Se tamponeaza cu orice parte pe fata in zona T (nas, frunte si barbie) si nu, nu afecteaza deloc machiajul.

Datorita texturii de bumbac si extractului de ceai verde, hartiutele acestea absorb excesul de sebum, reduc luciul inestetic al tenului. Pielea capata astfel un aspect matifiat si parca mai uniform.

Avand in vedere ca servetele isi fac treaba si costa doar 9 ron, eu va recomand cu drag „Oil bloating sheets” de la e.l.f. Un pachet contine 50 de bucati.

Lasă un răspuns

