Machiaje usor de realizat pentru Halloween

Pana de idei, lipsa de timp ori de bani. Halloween-ul e aici si tu nu ai niciun costum pregatit.

Eu mi-am ales tinuta inca de acum doua saptamani; doar v-am spus ca sunt mare fana a acestei sarbatori neconventionale.

Totusi, chiar daca esti in criza de timp nu trebuie sa intri in panica. Eu am pentru tine sugestii de personaje pe care le poti pune foarte usor in practica, folosind lucruri pe care le ai prin casa.

Zombie – o rochie sau un pulovar lung gri ori negru sau orice haine mai zdrenturoase, pentru a fi zombie nu ai nevoie de vreo tinuta speciala. Cireasa de pe tort : machiajul de mai jos.

Papusa ventrilocului – si la aceasta costumatie, punctul forte consta in machiaj. In rest ai nevoie de un costum simplu, o camasa si eventual un papion.

Schelet – o tinuta all-black, o rochie, salopeta sau un compleu pantaloni plus bluza si in completare un machiaj expresiv.

Bonus : pentru ca pelicula Annabelle e la mare moda acum, va ofer si un tutorial pentru a deveni papusa malefica din filmul care ii poarta numele.

One thought on “Machiaje usor de realizat pentru Halloween

Lasă un răspuns

