Quick OOTD (Outfit Of The Day)

Profitand de vremea insorita si calduroasa, care ne duce cu gandul mai degraba la apropierea sarbatorilor pascale, nicidecum a celor de iarna, impreuna cu o colega am improvizat o mini sedinta foto in decorul „rustic” al facultatii noastre.

Am decis sa mai port o data pantalonii scurti din denim, probabil ultima data anul acesta. I-am combinat cu sacou si dres negru pentru un look tomanatic.

Apropo de combinatia aceasta, imi amintesc o intamplare amuzanta cu sora mea. Imi cautam ciorapi negri pe care sa ii port asa, iar ea s-a uitat mirata la mine „Cum adica pantaloni scurti cu ciorapi negri ? O sa arate foarte urat !”. Port tinuta si peste cateva zile ce vad ? Sora mea imbracata intr-o pereche de blugi scurti cu dres negru „Eh pana la urma arata fain !” imi spuse ea rusinata. outfit faculta 1outfit faculta 3Blazer – Bershka // Blouse – Orsay (old) // Shorts – Stradivarius // Sneakers – New Look

school outfit

4 thoughts on “Quick OOTD (Outfit Of The Day)

Lasă un răspuns

