Seashell nails (NOTW)

IMG_6958.JPG

Iata si modelul pe care l-am ales pentru aceasta luna ! E de fapt rezultatul imaginatiei manichiuristei mele caci de data acesta eu am cam avut lipsa de idei. Am improvizat insa imi place rezultatul final : un mov calm si discret, perfect pentru toamna, putin sclipici pentru „doza zilnica de glam” si bucati de scoici ! Prima data cand mi-am aplicat scoici pe unghii insa arata mult mai bine decat mi-as fi putut imagina.

IMG_6956.JPG

IMG_6955.JPG

IMG_6957.JPG

Lasă un răspuns

