Winter wishlist

Mai putin de trei saptamani ne despart de iarna. De multe ori temperaturile negative ne fac sa ne infofolim cat mai tare. Ciorapi, colanti si deasupra blugi combinati cu maieu, camasa, pulover si cea mai pufoasa geaca din sifonier. Look-ul obtinut ne face sa aratam mai degraba ca niste ursuleti panda, nicidecum ca niste domnisoare stilate ce suntem.

Frigul insa nu e motiv sa uitam de stil, magazinele de profil oferindu-ne o multime de solutii vestimentare chiar si atunci cand trebuie sa ne imbracam pentru cel mai nasprasnic ger. Am creat lista mea de dorinte pentru sezonul rece care contine haine moderne, dar care in acelasi timp ne feresc de intemperii.

Mantou de blana

In urma cu cativa ani, aceasta piesa mi se parea stilata si eleganta, dar batraneasca ! Acum ca am mai crescut imi doresc acest item clasic in garderoba. Din pacate, oferta magazinelor include mai mult blanuri colorate, albastru, mov sau animal print, iar eu imi caut ceva neutru, negru, bej ori gri.

Bershka – 329,90 ron

Fusta midi de piele

Poate la prima vedere pare un articol greu de asortat, insa nu e asa. La scoala merge cu o camasa feminina si decenta, mocasini, sau pentre cele mai extravagante chiar cu pantofi de alergat (joggers, running shoes), iar seara arata bine cu un crop top sau tricou alb si tocuri.

Update : am luat si fusta

Top elegant

Nu am niciun top de seara in garderoba si cred ca ar fi cazul sa imi cumpar, dar se pare ca sunt pretentioasa tare la acest capitol ! Fuste pe placul meu gasesc cu duiumul, insa bluze mai greu.

topp

Stradivarius – 89,90 ron

Turban

Extravagant, deosebit, sexy si elegant, eu mi-am comandat deja turbanul si abia astept sa „il scot” la o sedinta foto. Cu siguranta ma va face remarcata in marea de beanie-uri. Poarta-l si tu !

Update : tadaaam iata si mult asteptatul turban !

Chunky heels

Daca tot am fost extrem de incantata de sandalele mele simple, dar butucanoase, ar fi cazul sa imi achizitionez si o pereche de cizme la fel. Tocul acesta gros, pe langa un grad de confort, adauga si o nota de modernism oricarui outfit.

stradi

Stradivarius – 249,90 ron

Pantaloni cu talie inalta

Sigurul motiv pentru care ii doresc este ca sunt sigura ca ar arata minunat cu un crop top. Adevarul e ca am slabit in ultima perioada (scuzeee nu ma pot abtine sa nu ma laud) si cred ca o astfel de combinatie m-ar avantaja.

Pull & Bear – 129,90 ron

Geanta burgundy

Visiniul e cea mai in voga culoare a sezonului, iar eu am nevoie de o geanta noua. Culoarea posetei de la Pull & Bear mi se pare superba.

Update: Mosul a fost inspirat si mi-a adus geanta dorita !

plll

Pull & Bear – 129,90 ron

Pantaloni de costum

Chiar daca mai sus vorbeam despre fusta midi, adevarul e ca nu imi place sa port ciorapi asa ca tot pantaloni aleg in majoritatea tinutelor de zi. Pentru ca nici acum nu sunt fana blugi, m-am decis sa imi achizitionez o pereche de pantaloni de costum, in engleza suit pants sau in varianta mai casual slacks. Sunt foarte in voga acum si avem noroc ca nu e musai sa ii purtam intr-o tinuta stil office. Arata minuant si cu o geaca de piele si tenisi slip-on.

Stradivarius – 129,90 ron

Colier cu pietre

Ani de zile am fost adepta colierelor masive, statement, aurii, cu linii simple si curate. Purtate pe piele, acestea arata extrem de bine, insa cand vrem sa purtam bijuteria pe o bluza, se potriveste mai bine un colier cu pietre de aceea mi-am trecut si aceasta piesa pe lista. Il voi purta cu pulovere.

zara

Zara – 149,90 ron

2 thoughts on “Winter wishlist

Lasă un răspuns

