Instalife #02

Acum cand retelele sociale si-au dovedit mai mult ca oricand puterea in Romania, reusind sa intoarca in mod neasteptat rezultatul alegerilor prezidentiale, am luat decizia sa continui seria postarilor cu tema „Instalife”, adica sa va arat care e activitatea mea din ultimala perioada pe reteaua de socializare cea mai apropiata sufletului meu : Instagram.

Imi puteti urmari activitatea aici. In general dau follow inapoi. Ne vedem pe Insta !

Imi plac la nebuniile rujurile inchise la culoare in sezonul rece, exista insa o problema: aceste rujuri dau dintilor o nuanta ciudata de gri. Ati observat si voi?

Ideal este sa mancam produse de sezon, insa iarna ne vitamizam si noi cu ce putem, in principiu cu fructe de import (kiwi, kaki, fruct de cactus si papaya).

Stay classy !

Putem adauga efecte foarte dragute unei poze altminteri banale folosind aplicatia gratuita PicsArt.

Halloween : Wednesay Addams & Cezar.

https://therhythmofheels.wordpress.com/2014/10/16/ootd-metalics/

Am mers la Cluj-Napoca pentru festivalul de muzica electronica Mioritmic.

Am participat la doua lansari de carte in frumoasa Sala Mare a Primariei Oradea.

Am fost norocosi sa avem parte de un octombrie insorit si suficient de calduros pentru a ne petrece dupa-amiezele pe terase.

Throwback : italian lunch in Venice.

Ce fac fetele in pauzele dintre cursuri ? Se pozeaza…

Lasă un răspuns

