Mergem la solar ! Articol pentru incepatoare

Multe fete isi doresc sa mearga la solar, insa se tem din diverse motive sau au prea multe intrebari carora nu le-au gasit raspunsul. Eu vreau sa va vin ajutor si sa va lamuresc cum sta treaba cu bronzatul artificial.

Cel mai important e sa nu stati de la prima sedinta prea mult, va veti arde ! Daca aveti pielea medie/inchisa si parul inchis la culoare atunci puteti incepe cu 6 minute. Pentru un ten alb, par blond sau roscat, eventual pistrui nu stati mai mult de 3-4 minute. Puteti apela si la angajatele salonului pentru a va recomanda timpul optim.

Intre doua sedinte lasati sa treaca 48 de ore, deci nu mergeti zilnic. Pana obtineti bronzul pe care il doriti puteti merge tot din doua in doua zile, crescand progresiv timpul pe care il petreceti in aparat. Ulterior, o sedinta pe saptamana e suficienta pentru intretinere. Eu fac saptamanal cate 9 minute.

Exista doua tipuri de aparate de bronzat : verticale si orizontale. Daca va intereseaza sa va bronzati mai tare pe fata si decolteu, alegeti-l pe cel vertical, iar daca picioarele sunt tintele voastre, alegeti aparatul orizontal. Ideal e sa le folosim pe amandoua alternativ.

Inainte de a intra in solar, dati-va jos toate bijuteriile si machiajul. Majoritatea saloanelor pun la dispozitia clientelor demachiant. E important ca atunci cand ne expunem la radiatiile UV, fie ele naturale ori artificiale, sa avem pielea curata, altfel ne putem trezi cu tenul patat.

Cremele speciale pentru solar sunt optionale, insa va ajuta sa obtineti un bronz mai intens mai rapid. Din experienta mea cele mai bune produse sunt cele din gama Australian Gold, insa un plic care ajunge pentru o singura aplicare costa 12 lei, un pret destul de piperat.

Dupa bronzat, veti remarca ca pielea are un miros specific, destul de neplacut, dar normal. Totusi e important sa nu faceti dus cel putin 2 ore dupa ce ati iesit din aparat.

Cat costa o sedinta de bronzat artificial ? Depinde de salonul pe care il alegeti. In Oradea, unde merg eu 9 minute costa 10,5 ron.

4 thoughts on “Mergem la solar ! Articol pentru incepatoare

  1. Deci tu ne dai sfaturi la cum sa facem cancer de piele! Stiai ca solarul e interzis in majoritatea tarilor din lume? Numai in Romania la taranime se Practica pentru ca pitipoanecele sa fie bronzate. Nu am nimic cu tine chiar ti-am citi posterile, is ok. Dar cu chestia asta nu is de acord.

    1. Tocmai ca va dau sfaturi cum sa il folositi in modul corect, fara excese.
      Stiai ca bronzatul la solar aduce beneficii pentru sanatate si chiar este recomandat in tratamentul unor boli ? Evident ca nu sitai, apropo de taranimea asta care prima data isi da aere, critica, dar uita sa se informeze.
      http://studiobronzare.ro/despre_bronzare.php
      Cum nu e sanatos sa stai prea mult la soare, asa nu e sanatos nici sa exagerezi cu solarul. Iarasi daca stai inchis in casa, vei avea carente de vitamina D, iar expunerea la solar, fiind mult mai controlata te poate feri de eventuatele arsuri cu care te alegi cand stai afara la plaja.
      In alta ordine de idei, eu nu dau sfaturi cum sa faca nimeni nimic !! Atitudinea asta a ta m-a deranjat foarte tare. Unde am scris eu, mergeti la solar ? Sau e bine sa mergeti la solar ? CItitoarele mele au liber arbitru si pot decide singure ce e bun pentre ele. Eu le-am explicat cum sta treaba, daca vor sau nu sa mearga la astfel de saloane e decizia lor.

Lasă un răspuns

