La întâlnire cu ditamai coșul

Nu credeam ca la 24 de ani voi mai avea parte de una dintre acele drame tipic adolescentine : fix in ziua unei întâlniri cu un băiat simpatic te trezești cu fata atacată de un cos monstruos.

In general tratez problemele de genul acesta cu alcool medicinal; intr-o zi doua dispar, dar acest cos era mai încăpățânat ca toate celalalte. Spirt, pasta de dinti, crema de la dermatolog nimic absolut nimic nu parea sa dea rezultate in acest război. Ca urmare l-am pizgalit pana m-am ales cu ditamai buba fix între sprâncene. Ce isi face omul cu mana lui… Si uitene ajunse in seara întâlnirii.

Hai sa vedem ce metode avem la îndemâna pentru a le veni de hac acestor monstruleți care vor sa ne rapeasca din farmec.

Creioanele tratament

Din experienta mea aceste batoane care in general au in compozitie extract de arbore de ceai si acid salicilic, chiar trateaza rapid cate un cos razlet aparut pe un ten curat in rest. Va recomand Creionul tratament de la Elf, costa doar 9 lei si e eficient, testat de catre mine.

Gheata

Daca al nostru cos se afla doar in prima faza, cea de piele rosie si umflata, gheata poate reduce inflamatia si inlatura eventuala durere. Atentie sa nu aplicati gheata direct pe piele, infasurati-o inainte intr-un prosop sau intr-o carpa.

Spirt

Cand simt ca urmeaza sa imi apara ceva pe ten, cu ajutorul unei betisor cu vata aplic de 2-3 ori pe zi spirt pe respectiva zona si tratez infectia inainte ca sa apuce sa erupa propriu-zis.

Pasta de dinti

Aceasta se aplica noaptea, inainte de culcare pe cos si se curata dimineata. Teoretic usuca imperfectiunile, insa poate provoca unele iritatii. Pentru mai multe detalii despre acest „leac babesc” click aici.

Machiaj

In cazul meu, singura varianta viabila era machiajul. Daca folositi inainte un primer, make up-ul se va aseza mult mai usor si natural. Nu prea are importanta ce fel de primer, eu am folosit unul pentru pleoape.

E foarte important sa nu exagerati cu fondul de ten si corectorul; stiu ca vreti sa acoperi cat mai bine zona respectiva, insa un exces de produs va atrage si mai mult atentia asupra zonei problematice. De asemenea machiati mai puternic zona opusa cosului, al meu era in zona sprancenelor asa ca am pus accent pe buze; in cazul problemelor in zona barbiei, machiati mai intens ochii si asa mai departe.

Am pastrat cel mai eficient truc pentru final : zambetul ! Un zambet natural, sincer si increzator va distrage atentia oricum chiar si de la cel mai „monstruous” si evident cos.

2 thoughts on “La întâlnire cu ditamai coșul

  1. Foarte amuzant articolul inițial! :)) De ce? Pentru că, am pățit și eu acest lucru.😀 Dar, folositor..mi-a plăcut la sfârșit ce ai spus. ” Un zambet natural, sincer si increzator va distrage atentia…..”

Lasă un răspuns

