La final de carte

O tinuta festiva cu pantaloni scurti aurii din jacard, machiaj smokey eyes exagerat si un pahar inalt plin cu Jagermeister indulcit cu Sprite. Parca doar ieri ma pregateam pentru Revelionul 2014 si uite-ne acum, 365 de zile mai tarziu, zile care au trecut intr-un clipit de gene, cum ne pregatim sa il intampinam pe 2015.

Nu am sa va plictisesc cu multe povesti pentru ca stiu ca timpul e scurt si aveti multe de facut : noaptea aceasta e aceea in care toti ne dorim sa stralucim, sa fim in cea mai buna forma cu putinta, nu de alta dar prima impresie conteaza si cu siguranta vrem sa il impresionam pe tanarul 2015 ! Daca nu ne pregatim serios de intalnirea cu dansul, cum putem avea pretentia ca el sa ne trateze doar cu cele mai bune experiente ?

Inainte de orice vreau sa ii multumesc lui 2014 pentru amintirile frumoase pe care mi le-a daruit, pentru oamenii pe care mi i-a prezentat, dar mai ales pentru invatamintele care mi le-a oferit. Am inteles ca daca iti doresti cu adevarat un lucru il vei obtine, iar oamenii care mereu gasesc scuze de fapt pur si simplu nu vor sa actioneze, iar tu nu ai nevoie de astfel de oameni in viata ta; am invatat si ca durerea e inevitabila, insa suferinta e optionala si conteaza mai mult cum reactionezi la evenimentele care te afecteaza decat ceea ce ti se intampla; am invatat ca cel mai important lucru e sa fii hotarat si sa spui raspicat ce iti doresti, sa nu accepti jumati de masura de la nimeni.

Revenind la noul an, cand am vorbit de cea mai buna forma nu ma refeream doar de tinute ori machiaje sofisticate ci mai ales de starea de spirit. Pastreaza momentele frumoase in inima ca amintiri si momentele mai putin frumoase in minte, ca lectii, insa nu ramane blocat in niciunul dintre aceste momente. Lasa nostalgia sau regretele care nu folosesc la nimic si intampina-l pe 2015 cu entuziasm si curiozitate.

Nu ai niciun chef ? Pune-ti si tu un pahar de Jagermeister cu Sprite sau ce iti mangaie mai tare papilele gustative si gandeste-te la multimea de lucruri pe care le poti realiza si multimea de experiente noi si interesante pe care le poti trai.

Diseara inchidem cartea 2014 si suntem printre norocosii care au ocazia de mai a scrie inca una. Eu deja mi-am cumparat agenda 2015 si abia astept sa o umplu de cerneala rosie si neagra. Nu cred in rezolutii de an nou asa ca singurul lucru pe care mi l-am propus acum e ca agenda aceasta sa fie mult mai plina decat cea din anul precedent, iar eu sa fiu cu un pas mai aproape de a deveni cea mai buna versiune a mea. Abia astept !

E un nou an, o noua sansa, o noua carte  pe care sa o scrii si ocazia perfecta pentru a iti crea, in sfarsit, viata pe care ti-o doresti ! La multi ani 2015 !

(Ps: vreau sa va multumesc sincer tuturor celor care ma cititi ! Au fost multe momente in care am vrut sa abandonez, insa de fiecare data am primit cate un mesaj, de obicei de la persoane necunoscute, care ma laudam si ma ambitionau sa nu renunt la a scrie. Apreciez mai mult decat credeti feedback-ul, indiferent ca e vorba de critici constructive ori aprecieri asa ca va invit ori de cate ori aveti o parere, sa imi lasati un comentariu sau sa imi trimiteti un mesaj. Ma inclin !)

12 thoughts on “La final de carte

  1. Welcome New Year…
    We look forward to you
    A year of wonderful happiness
    A year of good health
    A year of great success
    A year of incredibly good luck
    A year of continuous fun
    A year of world peace
    Happy New Year 2015

  2. La multi ani, draga mea ! Liana te saluta si iti doreste o noapte frumoasa si un an fara indiferenta la frumosul din suflet !

Lasă un răspuns

