Instalife #03

Era cat pe ce sa uit de genul acesta de postare ! Ar fi fost pacat, pentru ca e genul de articol scurt si la obiect care le arata cititorilor cu ce isi mai umple blogger-ul pe care il citesc timpul, inafara de momentele in care tasteaza aici pe WordPress, ganduri pe care vrea sa le impartaseasca cu voi. Trecem la partea interesanta, pozele postate de mine in ultimele doua luni pe Instagram :

Am iesit cu familia la restaurant cu ocazia aniversarii a 25 de ani de la data casatoriei parintilor mei.

Lectura de dupa-amiaza.

Random selfie

Am moderat la facultate un talk-show radiofonic. Emisunea a iesit peste asteptari.

My bff came to visit.

Cunoastem cu totii sentimentul.

Sambata seara, plina de „entuziasm”.

Am iesit cu colegii la o ciocolata calda in cea mai noua cafenea din oras, Frei.

Poza noua de profil.

Ne pregatim de sarbatori cu arome de sezon.

Cu colegii la un eveniment caritabil.

Living-ul nostru pregatit de sarbatoare.

De Ajun, cu sora mea mai mica.

Nu o sa ma vedeti prea des asa secsi.

Meci caritabil : Prietenii lui Keseru vs. Prietenii lui Papp.

Cei mai frumosi pantofi ! In opinia mea desigur.

@daliancat

De Rebelion cu fetele.

Mami este un Masterchef in devenire.

Maya, „mascota” facultatii noastre a dat nastere unor copilasi adorabii.

Primul selfie din 2015.

Ma puteti urmari pe instagram, dand click aici sau #biulbyanca.

Lasă un răspuns

