Licentiata, am revenit pe blog

Uitandu-ma la data ultimului articol publicat pe blog, realizez ca a trecut o gramada de timp de cand nu mi-am mai exersat talentul aici si totusi, pentru mine perioada aceasta a trecut extrem de repede, parca am vorbi de ore nicidecum de saptamani.

Am fost ingropata, psihic chiar si fizic, in mormane de hartii, coduri, carti si caiete. Mi-am dat licenta la Babes-Bolyai la Drept si am avut sesiune la Stiintele Comunicarii la Oradea.

Pentru ca am insistat sa imi respect blazonul de procrastinatoare cronica, nu am facut absolut nimic pana in ultima luna, astfel ca somnul de 8 ore si clipele petrecute redactand postari pe blog au devenit notiuni uitate.

Acum am revenit. Am planuri mari : vreau sa va rasfat cat mai des cu postari de tipul Outfit Of The Day (OOTD). De asemenea trebuie sa ne ocupam de tendintele noului sezon. Am eliberat biroul de carti de drept si jurnalism, le-am ascuns de ochii mei obositi si incercanati si locul lor a fost luat de eleganta si lucioasa Elle. O voi studia cu aceeasi atentie pentru ca nu as fi eu daca nu as insista sa imi trec si examenele de fashion & beauty cu o nota aproape perfecta.

10342471_987279471300353_7335916600304027201_n

Salutari din Cluj-Napoca !

3 thoughts on “Licentiata, am revenit pe blog

Lasă un răspuns

