Spring Wishlist

„Divele se lasa asteptate” la aceasta scuza aroganta apelez eu cand intarziu din cauza problemelor „feminine” pricinuite de tinuta ori machiaj. Banuiesc ca pe principiul acesta merge si draga noastra primavara;  anul acesta se cam lasa asteptata. Din punct de vedere calendaristic e aici, insa practic, temperaturile de afara, vantul nervos si anuntul meteorologilor ca ne asteapta o noua repriza de ninsoare, ne conving tot mai mult ca dansa ne-a cam uitat…

Amanarea aceasta nu e insa, o scuza pentru fashioniste care au inceput sa isi organizeze dulapul pentru noul sezon. Lista mea de achizitii pentru acest anotimp cuprinde un amestec de piese basic, timeless cu piese trendy.

Pantofi metalizati

Incepem cu acestia pentru ca deja i-am bifat. Pantofii in nuante de auriu, argintiu, bronze fie cu toc ori fara, sport sau de seara reprezinta in opinia mea, cel mai puternic trend in materie de incaltaminte in acest an. De aceea nu va spun mai multe aici, vom discuta pe larg intr-o postare viitoare dedicata acestui subiect.

11047233_1004398402921793_954719693_n

Leather cullotes

In traducere ar suna ceva de genul pantaloni trei sferturi, larguti din piele. Dificil de purtat in aparenta, aceasta piesa de dovedeste extrem de versatila. Putem crea o tinuta de zi sporty chic combinandu-o cu tenisi, jacheta bomber si un tricou basic. Seara, pentru un look elegant o putem asorta cu tocuri, sacou si un top pretios sau pentru curajoase, un sutien dantelat.

Gentuta de seara

Nicicum nu mi se arata sa gasesc un plic elegant pe placul meu. Cred ca imi doresc imposibilul : geanta sa fie suficient de mica incat sa aiba un aspect elegant, pretios chiar, dar suficient de mare incat sa imi incapa lucrurile indespensabile iesirilor in oras : telefonul, cheile si portofelul. Inca nu ma dau batuta si astept cu nerabdare noile colectii, poate vreun designer reuseste sa-mi citeasca gandurile.

Salopeta

O piesa ignorata pe nedrept de prea multe pasionate de moda. Daca o asortezi cu imaginatie, poti obtine cu ajutorul unei salopete care iti vine bine tinute creative, jucause, purtabile in orice tip de locatie, fara a renunta la comoditatea de necontestat a pantalonilor.

Colier triplu

O alternativa la colierele statement, care se afla in topul preferintelor noastre de cativa ani, acest lantisor, compus practic din trei bijuterii distincte, e discret si de efect in acelasi timp.

kik

Mocasini

Oricat de mult mi-ar placea pantofii in culori metalice, sunt constienta ca nu se potrivesc cu orice asa ca e nevoie si de incaltari clasice in culori neutre. Mocasinii sunt o idee buna si pentru outfiturile de scoala si pentru cele din timpul liber, iar daca alegeti o pereche cu varful ascutit veti bifa una dintre tendintele majore ale acestui an.

Skinny denim

Cand esti pe fuga, nu stii cu ce sa te imbraci sau pur si simplu nu ai nici cel mai mic chef sa iti pierzi timpul asortand diverse itemuri, la ce vei apela ? La prima pereche de blugi care-ti cade in mana si la un tricou. Oricat de banala ar fi acesta piesa, trebuia sa ii recunoastem meritul de a se asorta cu absolut orice si de a ne scoate din impasuri vestimentare, astfel ca trebuie sa fie o piesa nelipsita din garderobele noastre.

Ochelari de soare funky

Mai nou, in toate sesiunele mele de pierdut timpul pe Instagram, cel putin o fata cocheta imi atrage atentia cu o pereche excentrica de ochelari de soare. Cu lentile-oglinda, rame transparente si forme inedite, modelele de ochelari de anul acesta m-au convins sa renunt la afinitatea mea pentru ochelarii clasici, sobri inspirati de Hollywood si sa-mi indrept atentia catre perechile statement.

Camel

In mintea mea, camelul se afla pe pozitie egala cu negrul si griul, in categoria nuante preferate.  E elegant, feminin, poate fi integrat excelent in tinute minimaliste, se asorteaza cu orice si daca tot am vorbit de trend-ul metalic, cred ca o piesa argintie ar arata demential combinata cu ceva camel.

Ps: rochia din imagine este marca Asos si momentan se afla pe drum spre mine hihi.

Rucsac de piele

Cand eram eleva, as fi dat orice sa scap de aceasta piesa care se incapatana sa imi strambe spatele si sa imi provoace dureri de umeri. Astazi, sunt in cautarea unui ghiozdan stilat din piele, cu linii mimaliste si taieturi curate, fara a avea insa vreo urma de nostalgie pentru perioada despre care vorbeam mai sus.

 

Lasă un răspuns

