Blogger crush : Micah Part II

Stiu ca v-am mai prezentat-o pe Micah Gianneli aici pe blog, dar si pe conturile mele de Facebook si Instagram. Nu imi place sa ma repet insa cand vina vorba de aceasta it girl, preferata mea, chiar nu ma pot abtine, ea reprezinta un flux continuu de inspiratie chic

Vreau sa va prezint unele dintre tinutele cu care m-a incantat ori uimit australianca noastra extravaganta in ultimele luni. A ramas fidela eternului negru si materialelor cu care amandoua rezonam cel mai bine : pielea si plasa.

Micah nu se afla in pana de idei nici cand vine vorba de coafuri astfel ca hairstyling-ul ei este intr-o continua reinventare si evolutie. Cireasa de pe tort este trupul ei, perfect sculptat, pentru care si modele Victoria’s Secret ar putea sa o invidieze.

5 thoughts on “Blogger crush : Micah Part II

      1. I’m sure they are not. Of course to me seeing women in high heels always makes me ask „how can they walk in those?”
        Thanks for the reply.
        Google Translater
        Sunt sigur că nu sunt. Desigur, pentru a mă văd femei în tocuri inalte mereu ma face sa ma întreba „cum pot ei umbla în cele?” Multumesc pentru raspuns

Lasă un răspuns

