H&M a deschis magazin online in Romania

Joi, suedezii de la Hennes & Mauritz AB (H&M), si-au lansat magazinul online in Romania.

In plus fata de articolele vestimentare, accesoriile in tendinte pentru femei, barbati, adolescenti, copii si decoratiunile interioare, prin noul canal de vanzare, clientii H&M din Romania vor putea achizitiona online produse din departamentul H&M Cosmetics. Mai mult, clientii vor beneficia, de asemenea, de oferte exclusive pentru cumparaturile realizate prin magazinul online.

Pentru a marca lansarea magazinului online, H&M a pregătit până la finalul lunii martie, o serie de oferte fantastice, precum articole selectionate începând cu preţul de 12,90 lei sau livrarea gratuită a produselor până în data de 19 Aprilie 2015.

Pentru mai multe informatii si cumparaturi virtuale, accesati site-ul www.hm.com .

17 thoughts on “H&M a deschis magazin online in Romania

      1. Da, e ok😉 Platesti ori la livrare ori cu cardul din cate am vazut. Eu am ales prima optiune. Mi-au placut reducerile si faptul ca pana pe 19 aprilie e transportul gratuit. M-a scutit de 17 sau 16 lei taxa de transport🙂

  1. @B : Vineri seara am plasat comanda. Sambata am primit email-ul de la ei ca este in curs de expediere. Mi se pare rapid fata de alte site-uri de unde am mai comandat diverse lucruri😉 Si deja vrea si mama mea sa ii comand ceva :))

  2. ati observat ca nu exista un boton de cautare..atat de necesar pentru orice magazin online? Magazinul arat bine si sper ca pe viitor sa putem si cauta ceva pe site.

Lasă un răspuns

