Am intrat in gasca ochelaristilor

10435639_1022529847775315_1294464351085264301_n

„Aragaz cu patru ochi”, probabil asa as fi fost poreclita daca ar fi trebuit sa port ochelari in perioada scolii generala. Astazi sa porti ochelari a devenit mai mult decat o necesitate, e o moda sau mai degraba o fandoseala, ochelarii, precum o curea sau un colier, sunt asortati tinutelor de tot felul, pentru a le condimenta si personaliza. Totusi a purta ochelari pentru cei care o facem din cauza problemelor de vedere e o chestie incomoda, cu multe dezavantaje, nicidecum un lucru care sa ne faca sa ne simtim „trendy”, „fashion” sau sexy.

Am remarcat ca nu vad clar la distanta cu multi ani in urma, insa nu am acordat mare atentie acestui aspect caci nu ma deranja sa nu pot citi firmele aflate la mare distanta sau sa nu recunosc fetele oamenilor cand ii vedeam de la departare. Am fost apostrofata de cateva ori ca nu salut dar hei tuturor ni se intampla, chiar si celor cu „ochi de vultur”.

Dupa ani de amanare si ignoranta am hotarat saptamana trecuta sa imi rezolv problema si am mers la un control. Asa m-am ales cu o pereche de ochelari cu rame deosebite si fisctichii, marca Police.

Am scapat de durerile de cap si oculare, dar si de ameteli dupa doua zile de privit lumea prin lentile. Inca nu sunt foarte familiarizata cu ingrijriea ochelarilor asa ca daca aveti sugestii cum ar trebui curatati va astept cu drag. Pana atunci va las cateva fotografii cu look-ul meu de tocilar care insa vede aceasta minunata lume intr-un mod mai clar si observa detalii pe care inainte nu avea capacitatea sa le vada.

Apropo ati opbservat ca trotuarul nu e perfect drept ? Eu doar acum o saptamana am avut aceasta relevatie ! Rau e sa fii chior si prea ignorant pentru a iti rezolva problemele la timp. In concluzie, oricand aveti o problema de sanatate, fuga la control !

11138546_1021946254500341_5434401788087471917_n 11081179_1021946221167011_5907686342721326553_n

11 thoughts on “Am intrat in gasca ochelaristilor

  1. Bine ai venit in club! :)) Si eu port ochelari de ceva vreme de acum… intrucat nu i-am purtat cand mi s-au recomandat primele dati, acum am ajuns sa nu ma simt deloc ok intr-o zi fara sa ii port… nevoia te invata :)) Sa-i porti cu drag ca iti sta bine!

Lasă un răspuns

