Review Nivea Aqua Effect Mattifying Day Care

Sunt o fana devotata a cremelor verzi matifiante din gama Moisture Match de la Garnier. In ultima perioada insa nu am mai gasit pe nicaieri varianta verde asa ca de nevoie, si mai putin de voie a trebuit sa ma reorientez. Am ales crema de zi Mattifying din gama Aqua Effect de la Nivea. A costat 24 ron.

La prima utilizare mi-a atras atentia parfumul puternic care ma duce cu gandul la o bere bauta undeva la iarba verde, adica un miros de plante amestecat cu unul de alcool. Poate am eu imaginatia prea bogata, dar aroma acestui produs chiar e stranie. Pana la urma m-am obisnuit, si acum pot sa spun ca ajuns sa imi placa.

Crema e mai grasa, mai onctoasa decat m-as fi asteptat de la produs destinat ingrijirii tenului gras/mix. Totusi se absoarbe repede si nu lasa pielea unsuroasa sau lipicioasa.

Ofera un finish dewy, matifiaza tenul, insa personal cred ca e loc de si mai bine. E buna ca baza de machiaj.

Plusul acestui produs Nivea e ca are protectie solara factor 15. De asemenea lasa pielea fina, catifelata si nu o irita.

In concluzie, daca nu aveti mari asteptari in ceea ce priveste un finish mat, va recomand Aqua Effect Mattifying Day Care de la Nivea. Are un raport calitate-pret bun.

Lasă un răspuns

