OOTD Life’s too short to wear boring clothes

IMG_2212

Tinutele all-white sunt cele mai indicate cand avem de infruntat zile toride si un soare puternic. Eu am adaugat si niste tuse metalice pentru a ii da outfitului meu un aer glamorous si urban, iar pentru a transforma tinuta dintr-una clasica si simpla intr-una actuala, am ales sa port o vesta.

Sacourile acestea fara maneci sunt pe val acum, preferatele fashionistelor si a bloggeritelor de moda. Vesta mea e de fapt un proiect do-it-yourself. Aveam un sacou mai vechi pe care nu il purtam deoarece il agatasem la o maneca, insa inspirata de tendintele actuale, cu iscusinta si indemanarea mamei mele a devenit o vesta moderna.

IMG_2213IMG_2215IMG_2217 IMG_2218IMG_2214Top – H&M // Vest – diy (old Stradivarius blazer) // Pants – Stradivarius // Bag – Asos // Sneakers – Bershka // Accesories – Random brands

4 thoughts on “OOTD Life’s too short to wear boring clothes

Lasă un răspuns

