Tratamente testate pentru cresterea rapida a unghiilor

In ultima perioada, am auzit o multime de fete care se plangeau de unghiile lor : cresc incet sau deloc si se rup repede. Eu am scapat de astfel de probleme caci de mai bine de un an am manichiura cu gel, insa de-a lungul timpului m-am confruntat si eu cu probleme de genul si am incercat diferile remedii. Astazi va prezint si voua tratamentele care si-au dovedit eficienta.

Uleiul de masline

In fiecare seara, incalziti putin ulei de masline si masati-va unghiile si pielea din jurul lor. Lasati sa actioneze 15 minute sau in mod ideal, peste noapte. Va promit ca intr-o saptamana doua, veti observa ca unghiile voastre sunt mai rezistente, nu se mai exfoliaza si rup asa usor. Eu tin ulei de masline intr-o sticluta veche de oja si cu ajutorul pensulei il aplic periodic pe cuticule.

Lotiune Farmec cu vitamina B5

Exista  un motiv temeinic pentru care produsele Farmec sunt apreciate pe intreg mapamondul : calitatea deosebita si raportul excelent calitate – pret. Ani de zile am folosit tratamentul cu vitamina B5 si continui sa il recomand oricui are probleme cu unghiile casante sau friabile. Trebuia aplicat zilnic timp de o saptamana, apoi saptamanal.

Lamaie

Un alt remedie naturist, eficient in tratarea unghiile moi, care se rup usor este lamaie. Va puteti masa unghiile cu felie de citrica sau puteti prepara o solutie din doua linguri de suc de lamaie si apa in care sa va cufundati varfurile degetelor pentru 5-10 minute.

Se spune ca manichiura reprezinta „cartea de vizita” a unei femei asa ca nu trebuie sa neglijam sanatatea sau frumusetea unghiilor. Voi ce solutii cunoasteti pentru tratarea unghiilor cu probleme ?

Lasă un răspuns

