Instalife #5

Inceptul de vara ne prinde impartindu-ne intre nevoia de a invata pentru examene si dorinta de a lenevi ziua la soare, la piscina, si seara de a sorbi un cocktail racoritor pe una dintre multele terase colorate pe care spatiul urban ni le pune la dispozitie.

Sper ca si voi, la fel ca mine, v-ati propus sa le impletiti pe toate, ghidandu-va dupa motto-ul „Play hard, work hard”. Acum sa trecem la partea interesanta, la poze, sa va arat concret cu ce fel de activitati mi-am ocupat timpul in ultimele doua luni.

Shopping is my cardio.

Noul look : aragaz cu patru ochi. (Citeste mai multe aici).

Pastele l-am sarbatorit in familie intr-un decor rural.

studentii de azi

Conferinta de management al carieriei – „Studentii de azi, profesionistii de maine”.

De ziua sorei mele, am luat o cina festiva in oras cu familia.

oreo

Prima data cand am gustat celebrii biscuiti Oreo.

Arome de sezon : limonada de zmeura.

Seara fetelor.

Scoala.

Musai s-un selfie.

Old habits die hard.

25 next month.

UV paint party, sau cum se prostesc adultii precum copiii.

Ne-am distrat la o zi de nastere intr-un decor de nota 10.

Fete de sesiune si umor de actualitate : in sesiune singurul care trece e timpul.

Noul mod preferat de a ma racori, cidrul de mere Strongbow – Red Berries.

Ce va spuneam despre piscine si dorinta de a lenevi toata ziua la soare.

Sambata, am iesit cu prietenii sa vedem final UCL la un restaurant local.

5 gânduri despre „Instalife #5

Lasă un răspuns

