Quick outfit post : culottes OOTD

Nu am poze profesioniste cu aceasta tinuta, din pacate tot ce am e un selfie in oglinda unei cafenele. Totusi, am tinut sa va arat neaparat aceasta vestimentatie pentru ca e pur si simplu altceva ! Altceva decat ceea ce vedem de obicei pe strazile din Romania sau pe blog-ul meu.

Intr-o mare de jeansi skinny, o pereche de culottes va va scoate cu siguranta in evidenta, dar intr-un mod pozitiv, oferindu-va un aspect chic si decent.

Regula proportilor spune ca o parte inferioara larga cere un top stramt asa ca am combinat pantalonii cu o camasa cambrata, bagata in betelie, mai ales ca mi se pare ca pielea arata extraodinar in combinatie cu denimul.

Pentru a mari doza de extravangata si pentru a face tinuta mai potrivita pentru seara, am ales sa port un „ham” si sa las camasa descheiata. Accesoriile, pantofii, geanta, bratara si cerceii, sunt simple, clasice si negre pentru ca punctul de interes sa ramana decolteu si outfitul sa nu devina unul prea incarcat.

Am completat look-ul cu un machiaj dramatic, potrivit pentru momentul zile in care ne aflam, cu fard negru si buze rozalii, naturale.

11010622_1067528566608776_8379661324157020368_n

2 gânduri despre „Quick outfit post : culottes OOTD

Lasă un răspuns

