Si-am implinit un sfert de secol !

IMG_2765
Bine v-am regasit dragi cititori ! Stiu ca am lipsit o gramada de timp de pe blog, dar ca sa ma iertati, am pregatit pentru voi o desaga plina cu bunatati, adica multe articole interesante !

Vara aceasta nu a insemnat nicideum leneveala si tandaleala cum preconizam, ba din contra, am avut parte de o multime de activitati si evenimente de la absolviri si zile de nastere (am stabilit un record :10 aniversari in 3 luni) la o excursie in Milano !

Pentru ca ne aflam pe un blog de fashion, e evident ca va urma si o postare dedicata Capitalei Modei. Diseara vom „decola” spre Cluj-Napoca, destinatia : Untold Festival, asa ca articolul despre orasul italian va aparea cel mai probabil la finalul saptamanii viitoare.

Acum sa trecem la subiectul postarii de astazi : subsemnata a implinit 25 de ani. Nu mi-am tinut ziua de la majorat asa ca am simtit ca e cazul sa organizez o petrecere. Inzestrata cu o doza mica de perfectionism, mi-am rezervat o saptamana organizarii evenimentului pentru ca am vrut sa ma ocup serios de toate detaliile : de la locatie si decor la bauturi, mancare si bineinteles muzica.

IMG_2752 IMG_2753

In final, totul a iesit conform planului : tinuta, desi incropita pe ultima suta de metri, s-a dovedit a fi una de efect, bufetul a primit laude, iar petrecerea a tinut pana dupa rasaritul soarelui.

Evenimentul mi-a dat imboldul necesar pentru a trece peste lene si scuze si sunt hotarata ca de acum sa imi serbez ziua in fiecare an, asa ca sper ca toti invitatii s-au simtit bine ! Nu e prima data cand spun ca nu mi-ar displace un job in domeniul organizarii de evenimente si la anul nu ma las pana nu organizez o petrecere cu tema si dress code.

IMG_2791 IMG_2789

Vreau sa le multumesc oamenilor frumosi care au fost alaturi de mine la petrecere, parintilor pentru ajutor si vecinilor pentru intelegere !

Ce am purtat :
Top Asos
Pantaloni Zara
Sandale mai vechi (am uitat de unde)

Voua cum va place sa va sarbatoriti zilele de nastere ? In cerc restrans doar cu familia sau cu o multime de prieteni alaturi ?

4 gânduri despre „Si-am implinit un sfert de secol !

Lasă un răspuns

