Nostalgia zilelor petrecute la piscina

IMG_1482

La inceputul verii aveam o lista cuprinzatoare cu lucruri pe care vreau sa le fac sau locuri pe care vreau sa le vad in anotimpul ce tocmai s-a incheiat. Conform zicalei „socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ” si planurile mele au fost date peste cap. Acum aflandu-ne deja la jumatatea primei luni de toamna, trag linie si pot sa spun ca sunt multumita de experientele din aceasta vara. „Plictiseala” e cuvantul care nu s-a aflat deloc in vocabularul meu in aceste trei luni, fapt pentru care sunt recunoscatoare.

Totusi am un singur regret : ca nu am ajuns mai des sa ma racoresc in piscina mea preferata din oras; mai ales ca in acest an, ca niciodata, mi-am achizitionat un costum de baie din timp. Alb, cu decolteu adanc, de la Asos, abia asteptam sa am ocazia sa il port.

Pentru ca prima saptamana a lunii septembrie ne-a rasfatat cu temperaturi de peste 28°C si pentru ca prima saptamana din iunie m-a gasit la piscina hotelului Silver din Oradea, am hotarat sa inchei vara exact asa cum am inceput-o, scapand astfel si de singurul regret al acestei perioade.

IMG_1487

Asa ca mi-am luat iubitul de mana, palaria din paie, ochelarii „fitosi”, geanta in care am pus sticla de Cola rece, cel mai recent numar Elle si bineinteles crema cu protectie solara si inainte de ora pranzului, leneveam deja pe doua sezloange sub soarele feroce care, pentru cateva ore, m-a facut sa cred ca vara e de fapt doar la inceput.

Cu melodiile voioase de la radio Dance Fm pe fundal, am reusit sa ma bronzez, in doar cateva ore mai mult decat in 5 sedinte de solar, m-am pus la curent cu tendintele noului sezon (va recomand sa aruncati o privire pe trendurile de machiaj prezentate in Elle Septembrie), am luat un pranz tarziu gatit exact atat cat trebuie la gratar si m-am jucat de-a Camelia Potec prin apa calduta, pentru un somn profund mai tarziu.

IMG_1536IMG_1508IMG_1489

Daca as fi avut o telecomanda care sa opreasca timpul in loc, macar pret de cateva minute, aceasta zi ar fi fost chiar „mai mult ca perfecta”. Mi-am promis (din nou) ca vara viitoare voi avea parte de mai multe astfel de zile, sau de ce nu ca la iarna voi face o vizita piscinelor acoperite pe care ni le ofera orasul, ascultand tot Dance Fm, de data aceasta in casti, poate astfel voi reusi sa ma bucur de savoarea zilelor de vara chiar si dupa ce temperaturile au coborat cu mult sub pragul de inghet.

IMG_1486

Lasă un răspuns

