Photo diary : week end clujean

Week-end-ul trecut l-am petrecut in Cluj-Napoca, orasul meu de suflet. Am mers cu ocazia festivalului de muzica electronica, Mioritmic, eu fiind fana acestui gen de muzica de vreo 10 ani de zile.

Ca de fiecare data, capitala europeana a tineretului m-a inspitit cu multe lucruri de vazut, facut … sau de gustat !

Am incercat uber-popularele gogosi de la Donuterie (va recomand sortimentul cu caramel), am facut o vizita la Starbucks unde am baut o specialitate de sezon : Pumpkin Spice Latte pentru ca nu sunt amatoare de cafea. Am facut un popas si in cea mai spectaculoasa cafenea locala, Samsara, locul ideal cand iti doresti sa iti incarci bateriile departe de agitatia si frenezia orasului.

Orele tarzii ale noptii, dar si primele ore dupa rasarit m-au gasit dansand in padurea presupus bantuita, Baciu. Nu am vazut fantome, nici OZN-uri, doar multa lume faina cu pofta de distractie, socializare si mai ales muzica buna. Mi-am consumat rezervele de energie, insa m-am umplut cu buna dispozitie si optimism. Abia astept urmatoarea escapda clujeana !

Evadarile din rutine sunt binevenite, ba chiar necesare din cand in cand, iar urbea de pe Somes are cu siguranta un remediu chiar si pentru cel mai plictisit individ.


 

6 thoughts on “Photo diary : week end clujean

Lasă un răspuns

