Review Creion de buze essence transparent

De la prima folosire a unui creion de buze, m-am indragostit iremediabil de acest produs ! Intregul machiaj arata mai ordonat, mai profesionist, iar buzele capata un aspect mai voluminos, mai atragator.

Problema e ca destul de greu de gasit cate o nuanta potrivita pentru fiecare culoare de ruj. De aceea am fost foarte incantata cand la standul essence am vazut acest creion de buze in nuanta 13 transparent.

L-am cumparat imediat, l-am folosit de cateva ori si, din pacate, am fost dezamagita caci nu face mare lucru. Hidrateaza buzele, le acopera cu pelicula care faciliteaza aplicarea rujurilor, insa acelasi rezultat l-am putea obtine si cu ajutorul unei balsam hidratant incolor.

E posibil ca eu sa nu stiu folosi acest produs, insa din punctul meu de vedere e inutil. Noroc ca pretul este unul derizoriu, 6 ron.

 

Lasă un răspuns

