Despre cranii si dovleci

Happy Halloween !

Anul acesta, sarbatoarea m-a prins intr-o criza de timp, idei si bugetara ! Ca atare, costumatia mea nu este una elaborata. De data aceasta m-am bazat doar pe un machiaj de efect, iar tinuta a cazut pe planul secund.

Cu ajutorul unui kit de face paint (set de vopsea pentru ten) de la Jumbo (10 ron) mi-am creat pe fata un machiaj care imita un craniu. Rezultratul este spectaculos, infricosator chiar si in tema cu Ziua Mortilor.


Daca va inspira machiajul, gasiti pe Youtube o gramada de tuturiale care va invata, pas cu pas, cum sa realizati un skull make-up. Aveti nevoie doar de un produs alb (pasta, vopsea, fard), unul negru, un creion dermatograf si eventual fard gri, pentru crearea umbrelor pentru un aspect mai realist si o pensula tesita.




Pentru alte idei de machiaje tematice click aici.

Pentru o lista cu filme potrivite pentru Halloween click aici.

Anul trecut am fost Wednesday Addams. Pentru postarea intreaga click pe poza.

4 thoughts on “Despre cranii si dovleci

Lasă un răspuns

