Review primer Rimmel Fix & Perfect

Am participat la un seminar de make-up unde ni s-a subliniat importanta primer-ului (baza) in reusita unui machiaj. Peste cateva zile am vazut-o pe Special Koko, preferata mea, realizand un machiaj cu produsele Rimmel, printre aceste produse aflandu-se si baza Fix & Perfect.

Pe Aoro produsul are un pret foarte mic, 20 ron pentru 30 ml, asa ca l-am cumparat de indata, iar astazi va povestesc ce impresie mi-a lasat dupa cateva utilizari.

201107-orig-rimmel-primer-284x426Primerul acesta are o textura catifelata de gel care se aseaza usor pe ten, umple porii si matifiaza tenul fara a il incarca. Cu fondul de ten Affinimat (review aici) tenul meu care este mixt nu lucea nici dupa 8h astfel ca la capitolul prelungirea rezistentei fardurilor si matifiere, primerul Fix & Perfect isi face treaba bine.

Dupa aplicare pielea capata un aspect uniformizat, iar mie imi lasa impresie ca si ilumineaza un pic tenul, asa cum promite pe ambalaj.

Produsul are un parfum discret floral, de crema cum il numesc eu si nu mi-a provocat niciun fel de iritatie.

Daca va doriti o baza de machiaj la un pret accesibil care sa isi faca treaba va recomand Rimmel Fix & Perfect. Este disponibil in nuanta 002-transparent.

Lasă un răspuns

