Debrecen Haul

 

Saptamana trecută am facut o mini-excursie pana in Debrecen, Ungaria pentru a schimba peisajul, dar si pentru o sesiune de shopping, asa sa începem anul înnoite.

Pentru ca am văzut multe postări de tipul „haul” in blogosfera m-am gândit sa va arat si eu ce mi-am cumpărat din Forum Debrecen poate va dau si vouă idei.

 

Top Zara

Am pantaloni, dar si o grămada de fuste din piele pentru ca imi place acest material extravagant însă nu am topuri. Ca atare cand l-am văzut pe acesta l-am achizițonat fara sa stau pe gânduri mai ales ca are o culoare frumoasa (mai verde decat in fotografie) si este comod.

 

Botine Stradivarius 

Căutam de mult genul acesta de încălțări cu talpa si toc gros si, desi in general ma feresc de lac (se zgârie usor), de data aceasta am facut un compromis si le-am luat pe acestea. Sunt foarte comode si se potrivesc si cu blugi si fuste.

 

Tricou amuzant Bershka

Niciodata nu putem avea prea multe tricouri simple, iar mesajul „Everybody looks better online – put filters in your life” e extrem de realist si actual. In plus, griul se asortează cu orice culoare.

 

Rochie Zara

In general nu port piese atat de senzuale dar rochia aceasta arata extrem de bine îmbrăcată astfel ca trebuia sa cumpăr. Culoarea smarald (nu turcoaz precum in poza) e distinsa si elegantă, iar tușele de dantela scot rochia, si purtătoarea, in evidenta.

 

Cercei H&M 

Imi place cerceii cu design modern, iar aceasta pereche este versatilă, desi masivi si aurii acești cercei pot fi integrați deopotriva in ținute casual si tinute elegante.

 

Bonus : șosete pufoase H&M

Piciorusule înghețate nu se mai satura iarna de sosetele pufoase, tare călduroase si in culori simpatice.

 

Lasă un răspuns

