Winter wishlist

Pentru inceput vreau sa va urez un sincer La multi ani ! Lasati rezolutiile si treceti la fapte ! Anul acesta poate fi cel mai bun an al vostru daca faceti eforturi concrete in acest sens.

large

In general scriu postările din seria „wishlist” la începutul sezonului. De data aceasta pur si simplu am uitat  ! Impulsionata, insa de zăpezile care au căzut in orașul meu abia saptamana trecuta, am decis ca e necesara o postare cu haine potrivite anotimpului rece. Luand in considerare faptul ca suntem in perioada de reduceri, chiar merita sa iesim acum la o sesiune de cumparaturi.

Chunky sweater

Ninsori, vant, temperaturi dureros de scazute cam asa se prezinta vremea in perioada aceasta iar un pulover supradimensionat e cel mai bun aliat in astfel de situatii. Daca e mare, lung, cu un guler supradimensionat, gros si intr-o culoare neutra cu siguranta te va proteja de frig, dar te ajuta si sa iti creezi o tinuta sic.

chunky-sweater-3

Grey jeans

Niciodata nu poti avea prea multe perechi de blugi clasici caci pot fi purtati intr-un numar infinit de combinatii si se potrivesc in majoritatea situatiilor sociale. Cand te plictisesti de albastru sau negru, griul e o varianta la fel de buna caci poate fi asortat cu orice alta culoare.

2_grey-jeans

Fur collar

Un fular de blanita intr-o culoare neutra sau de ce nu, o culoare aprinsa care sa inveseleasca atmosfera mohorata din aceasta perioada, tine de frig si adauga note de distincte si eleganta oricarei tinute.

3029mmtanweb1

Cercei eleganti

Parca majoritatea tinutelor de seara nu sunt complete fara o pereche de cercei care sa iasa in evidenta sau fara un colier masiv. Nu-mi dau seama cum sau cand, dar eu mi-am pierdut o gramada de accesorii in ultimele saptamani asa ca e cazul sa imi refac stocul de bijuterii.

zara-long-orange-blue-rhinestone-earrings-13

Palarie

Imi place mult palarie mea burgundy, dar pentru ca nu poate fi asortata cu orice, imi doresc si o palarie clasica intr-o nuanta neutra negru ori beige.

image1xxl

Pantaloni eleganti  negri

Nu as fi crezut ca e asa greu sa gasesc o pereche de pantaloni simpli, negri, eleganti care sa imi placa si sa ma avantajeze. Mi-a cumparat mama mea o pereche de catifea, pe care am purtat-o de revelion alaturi de fularul din blanita de care vorbeam mai sus. Imi doresc, insa si o pereche pe care o pot purta si ziua, in genul pantalonilor de costum. Aveti sugestii ?

rev outfit

Rochita de seara

Singura explicatie pentru care nu mi-am achizitionat nicio rochie eleganta in utima perioada e ca mai devenit mai casnica sau poate mai comoda orientadu-ma spre pantaloni. Totusi asta nu inseamna ca tinutele elegante nu raman preferatele mele asa ca mi-am luat revansa cu aceasta rochita (pe verde).

zara-black-lace-dress-product-1-716947854-normal

Caciulita cu pompon

La varsta aceasta avem norocul de a putea adopta inca un stil cameleonic, croit dupa starea noastra de spirit. Ne putem imbraca precum o doamna sofisticata sau o copilita fara griji ! Doamna o imbracam in pantaloni la dunga, camasa cu brosa la guler si stilletto, iar fetita in fustita clos, cizmulite inalte si caciulita cu pompon. Ambele ipostaze le regasim in aceeasi persoana in momente diferite ale zile.

caciula-cu-inimioara-si-pompon-bonprix-13496320

Nu va temeti de experimente, moda trebuie sa fie un joc distractiv al creativitatii nicidecum o corvoada sau bataie de cap.

Lasă un răspuns

