Review Pudra Terracotta Farmasi

Citisem pe o mulțime de bloguri despre aceasta pudra minune de la Farmasi astfel ca atunci cand am ajuns in Cluj-Napoca a fost musai sa bifez si o vizita la standul Farmasi.

In acel moment, pe stoc se aflau doar doua nuanțe de pudra (din cele cinci existe) dintre care eu am ales 08, o culoare calda, un bronz cu sclipiri aurii.

Pudra nu are o consistentă prăfoasă, lucru pozitiv astfel ca se așeaza usor pe ten si oferă un finish natural. Nu e foarte pigmentată asa ca o putem folosi si in machiajele de zi si in cele de seara, in funcție de cantitatea de produs pe care o aplicam.

 

Majoritatea persoanelor o folosesc pe post de iluminator. Eu o folosesc la conturare, pe obraji spre tâmple căci am o nuanță închisă, dar am aplicat-o si pe decolteu ca bronzer. Imi place rezultatul pe care il obțin cu ajutorul ei, atat de mult încât o aplic la fiecare machiaj pe care mi-l fac !

Singurul dezavantaj al acestui produs e ca are o rezistența scăzută, se șterge repede de pe ten si se transfera pe … pomeții  iubitului sau orice vine in contact cu obrăjorii mei !

Pudra Terracotta costa 33 RON si este disponibilă in standurile Farmasi din mall-uri, dar si pe website-ul firmei. Cantitatea de 13,5 gr o sa va ajungă muuult si bine, va promit !

 

One thought on “Review Pudra Terracotta Farmasi

  1. E totul complet.

    // event.2parale.ro/events/click?ad_type=product_store&aff_code=036a3f65e&campaign_unique=ca8f8ce30&unique=246e7c86b

    În data de 22 februarie 2016, 19:11, The Rhythm Of Heels a scris:

    > B posted: ” Citisem pe o mulțime de bloguri despre aceasta pudra minune de > la Farmasi astfel ca atunci cand am ajuns in Cluj-Napoca a fost musai sa > bifez si o vizita la standul Farmasi. In acel moment, pe stoc se aflau doar > doua nuanțe de pudra (din cele cinci exist” >

Lasă un răspuns

